Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • aaaa ташак работа...

    някой от майсторите да каже дали ако не я изпържиш на магистралата няма поне временно да се изчисти
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
      aaaa ташак работа...

      някой от майсторите да каже дали ако не я изпържиш на магистралата няма поне временно да се изчисти
      Аз мисля че с принудителна регенерация ще се изчисти,но щом е решил да го маха,пътя на тези филтри е един,на моя още му е рано обаче.
      Alfa romeo GTVex
      Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
      Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
      Аudi A3 1.8 20V 02"

      Comment


      • Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
        Това се случва преди 260-280 км.
        Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

        Comment


        • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
          Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
          Това се случва преди 260-280 км.
          Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
          За да направи сама регенерация е нужно да задържиш високи обороти определено време,за да вдигне температура нужна за регенерацията(на магистрала и яко газ),ако не принудително на място,20-30м. с обороти около 3000rpm.
          Моята е влизала няколко пъти в авариен режим,но се е регенерирала сама.
          Alfa romeo GTVex
          Alfa romeo 159 08"16V JTDmex
          Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
          Аudi A3 1.8 20V 02"

          Comment


          • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
            Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
            Това се случва преди 260-280 км.
            Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
            Бобка,проблемите с ДПФ-а може да са много,или му е свършил животеца/в този случай може да се свали и измие с пароструйка,но това е временно решение/,може да е заминал дифренциалния датчик/затова да лъже че е запушен/,може да караш с кофти гориво,и много много други неща...........................
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • След малко ще ходя при кака Вики на кафенце и ще я видя по пътя дали ще се изходи.
              Третиране с флекс ми звучи по-добре от водоструика.
              А горивото е зареждано уж от хубави станции - веднъж Еко Сливен и Ромпетрол тук. Филтрите са на 100км.
              Last edited by b_angelov; d.m.y г., 08:19.
              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

              Comment


              • Първоначално публикувано от b_angelov Покажи съобщение
                След малко ще ходя при кака Вики на кафенце и ще я видя по пътя дали ще се изходи.
                Третиране с флекс ми звучи по-добре от водоструика.
                А горивото е зареждано уж от хубави станции - веднъж Еко Сливен и Ромпетрол тук. Филтрите са на 100км.
                режи и махай няма файда просто...
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • Озадачен. Както знаете съединителят ми почна да буксува при кикдаун след 2200об и тия дни си отхлюпих скоростната кутия да го сменя. Като сравних стария феродов диск с новия разликата в дебелината е 3-4 десети, което е нищо Омекнал притискател?! Вече го затворих с новия к-кт, но това ме тормози
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • В комбинация с много рязък надув на мапа.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      Озадачен. Както знаете съединителят ми почна да буксува при кикдаун след 2200об и тия дни си отхлюпих скоростната кутия да го сменя. Като сравних стария феродов диск с новия разликата в дебелината е 3-4 десети, което е нищо Омекнал притискател?! Вече го затворих с новия к-кт, но това ме тормози
                      Не се коси,моя беше същия,почти никакво износване а си пързаляше накрая вече и на 3-а

                      П.С.Боби е прав до някъде,моя ревъртя 15 000 км. след чипа,твоя май още по-рано.Не казвам,че е в чипа проблема,но мойта със стария ремап беше доста рязка,както каза Боби и се получи.
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • Дишайте спокойно. Няма нищо рязко в софтуера на Христо. Въпреки това е логично съединител на незнайно какъв пробег след като му дойдат едни 70 - 80 Нм повече да се предаде. И ако все пак има някакви притеснения това може да се коригира превантивно за в бъдеще. Но аз мисля, че няма да има проблеми дълго време.

                        П.С. Не е ясно в същност какво е станало с буста след премахване на ДПФ-а. N75 клапана беше настроен да отпуска малко повече в ниските обороти. Ако това не е коригирано, сега е възможно наистина да има нещо по-рязко в буста.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 18:48.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Значи съединителя превъртя на път за София т.е. преди премахването на ДПФ-а. В интерес на истината преди това наритвах колата без проблеми и без да превърта. А и като почна да превърта го правеше само с газ до ламарината, превърташе точно на 2200об явно там му идват всичките Nm т.е. дори при много агресивно каране, ако педала не е до ламарината не буксуваше .. Иначе преди да превърти при всичката газ на 3-та гумите губеха сцепление дори при леко отклонение на волана от правата посока т.е. до ламарината вървенето просто си е много сериозно и явно не е за много честа употреба
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Аз не искам да свързвам проблема със съединителя и ДПФ-а. Казах го в отговор на Боби за рязкото бустване. Софтуера не е настроен рязко и ако сега има нещо рязко, то това което казах по-рано би могло да разбуди съмнения.

                            Превантивно е ограничена до 2200 оборота за да пази съединителя. На горе вече ние тунинг ли правим или какво? Плюс това тази мощност не е всичката която може да се постигне. Просто съединителя си е тръгнал. А и мисля, че достатъчно добре ти обесних за рисковете когато беше при мен. Говорихме по този въпрос ако си спомняш

                            При 2200 оборота ти идва макс. въртящия момент. Ако това ти създава неприятни усещания, то може да бъде коригирано винаги когато пожелаеш (безплатно), за сметка на макс. кефа. Ти си този който трябва да си пази колата от тук на сетне. Няма как И не се тревожи. Новия съединител няма да те предаде скоро ако е качествен разбира се
                            Last edited by oem; d.m.y г., 19:37.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • Ами тя колата нека си върви нали за това сме я пипали иначе съединителя е Валео смятам, че няма да има проблеми, а и вече си имам едно наум за въртящия момент между 2000 - 2500
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Карай си без притеснения
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X