If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
Това се случва преди 260-280 км.
Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
Това се случва преди 260-280 км.
Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
За да направи сама регенерация е нужно да задържиш високи обороти определено време,за да вдигне температура нужна за регенерацията(на магистрала и яко газ),ако не принудително на място,20-30м. с обороти около 3000rpm.
Моята е влизала няколко пъти в авариен режим,но се е регенерирала сама.
Alfa romeo GTVex
Alfa romeo 159 08"16V JTDmex Audi A6 Avant 09" 3.0 TDI S-line Quattro
Аudi A3 1.8 20V 02"
Ами като я тествах колата преди да я купя за мой късмет баш тогава се реши да регенерира. Изчакахме си най-културно да свърши регенерацията преди да я приберем обратно в двора. И я карах на високи обороти през цялото време докато траеше регенерацията. Всичко си мина ОК и след това я прибрахме и изгасихме.
Това се случва преди 260-280 км.
Толкова ли бързо ще се е запушила? Като е така защо не се активира наново прочистването, а само ми вади съобщения че е запушен. Баси мрънкалото
Бобка,проблемите с ДПФ-а може да са много,или му е свършил животеца/в този случай може да се свали и измие с пароструйка,но това е временно решение/,може да е заминал дифренциалния датчик/затова да лъже че е запушен/,може да караш с кофти гориво,и много много други неща...........................
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
След малко ще ходя при кака Вики на кафенце и ще я видя по пътя дали ще се изходи.
Третиране с флекс ми звучи по-добре от водоструика.
А горивото е зареждано уж от хубави станции - веднъж Еко Сливен и Ромпетрол тук. Филтрите са на 100км.
След малко ще ходя при кака Вики на кафенце и ще я видя по пътя дали ще се изходи.
Третиране с флекс ми звучи по-добре от водоструика.
А горивото е зареждано уж от хубави станции - веднъж Еко Сливен и Ромпетрол тук. Филтрите са на 100км.
Озадачен. Както знаете съединителят ми почна да буксува при кикдаун след 2200об и тия дни си отхлюпих скоростната кутия да го сменя. Като сравних стария феродов диск с новия разликата в дебелината е 3-4 десети, което е нищо Омекнал притискател?! Вече го затворих с новия к-кт, но това ме тормози
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Озадачен. Както знаете съединителят ми почна да буксува при кикдаун след 2200об и тия дни си отхлюпих скоростната кутия да го сменя. Като сравних стария феродов диск с новия разликата в дебелината е 3-4 десети, което е нищо Омекнал притискател?! Вече го затворих с новия к-кт, но това ме тормози
Не се коси,моя беше същия,почти никакво износване а си пързаляше накрая вече и на 3-а
П.С.Боби е прав до някъде,моя ревъртя 15 000 км. след чипа,твоя май още по-рано.Не казвам,че е в чипа проблема,но мойта със стария ремап беше доста рязка,както каза Боби и се получи.
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Дишайте спокойно. Няма нищо рязко в софтуера на Христо. Въпреки това е логично съединител на незнайно какъв пробег след като му дойдат едни 70 - 80 Нм повече да се предаде. И ако все пак има някакви притеснения това може да се коригира превантивно за в бъдеще. Но аз мисля, че няма да има проблеми дълго време.
П.С. Не е ясно в същност какво е станало с буста след премахване на ДПФ-а. N75 клапана беше настроен да отпуска малко повече в ниските обороти. Ако това не е коригирано, сега е възможно наистина да има нещо по-рязко в буста.
Значи съединителя превъртя на път за София т.е. преди премахването на ДПФ-а. В интерес на истината преди това наритвах колата без проблеми и без да превърта. А и като почна да превърта го правеше само с газ до ламарината, превърташе точно на 2200об явно там му идват всичките Nm т.е. дори при много агресивно каране, ако педала не е до ламарината не буксуваше .. Иначе преди да превърти при всичката газ на 3-та гумите губеха сцепление дори при леко отклонение на волана от правата посока т.е. до ламарината вървенето просто си е много сериозно и явно не е за много честа употреба
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Аз не искам да свързвам проблема със съединителя и ДПФ-а. Казах го в отговор на Боби за рязкото бустване. Софтуера не е настроен рязко и ако сега има нещо рязко, то това което казах по-рано би могло да разбуди съмнения.
Превантивно е ограничена до 2200 оборота за да пази съединителя. На горе вече ние тунинг ли правим или какво? Плюс това тази мощност не е всичката която може да се постигне. Просто съединителя си е тръгнал. А и мисля, че достатъчно добре ти обесних за рисковете когато беше при мен. Говорихме по този въпрос ако си спомняш
При 2200 оборота ти идва макс. въртящия момент. Ако това ти създава неприятни усещания, то може да бъде коригирано винаги когато пожелаеш (безплатно), за сметка на макс. кефа. Ти си този който трябва да си пази колата от тук на сетне. Няма как И не се тревожи. Новия съединител няма да те предаде скоро ако е качествен разбира се
Ами тя колата нека си върви нали за това сме я пипали иначе съединителя е Валео смятам, че няма да има проблеми, а и вече си имам едно наум за въртящия момент между 2000 - 2500
sigpic 156Facelift 1.9JTD16V1591.9JTDm16V1662.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment